[PODCAST] Mit csinál egy PR ügynökség?

Szilvia 2006-ban még főállás mellett indította el a VIPR néven futó PR ügynökségét férjével, azóta rengeteg kicsi és nagy céggel dolgoztak együtt. Az évek során sokat változott a PR szakma, előtérbe kerültek a közösségi média nyújtotta lehetőségek.

De mi is az a PR? Magának a rövidítésnek a jelentése Public Relations, magyarul “közönségkapcsolatok”. Egy vállalatnak a PR stratégiája határozza meg, hogyan kommunikál a külvilággal, és a dolgozóival (belső PR). A potenciális ügyfelekben (és a munkavállalókban) ezzel bizalmat épít a cég, a márka felé. Fontos viszont, hogy ez a stratégia következetes legyen, a beszélgetésben Szilvia erre hozott is egy friss Wizz Air példát.

Az epizódból kiderül, hogy egy olyan referenciákkal rendelkező cég, mint a Budapest Airport, Unilever, Versace vagy Epson, miért nem akar nagyra nőni, miért szeretne megmaradni családi vállalkozásnak.

Szilviával a www.vipr.hu oldalon tudjátok felvenni a kapcsolatot.

Itt is elérhető:

Itt kell feliratkozni, hogy ne maradj le az újdonságokról! 👇

További cikkek

Uniós alanyi mentesség II.

Felejtsd el, amit az alanyi mentesek külföldi ügyleteiről eddig tudtál! Alanyi mentesek áfa levonási joga Általános esetben az alanyi adómentes adózó nem jogosult előzetesen felszámított

Tovább »

Uniós alanyi mentesség I.

Felejtsd el, amit az alanyi mentesek külföldi ügyleteiről eddig tudtál! Uniós alanyi mentesség választása, feltételei 2025-től minden uniós tagállamban – ahol létezik alanyi mentesség –

Tovább »

Dropshipping vagy fulfillment?

Az e-kereskedelem rohamos fejlődésével egyre több vállalkozás választja a dropshipping vagy a fulfillment szolgáltatásokat a terméklogisztika terén. Mindkét modell lehetővé teszi, hogy a kereskedők a

Tovább »

Írj nekünk!