[PODCAST] Mit csinál egy PR ügynökség?

Szilvia 2006-ban még főállás mellett indította el a VIPR néven futó PR ügynökségét férjével, azóta rengeteg kicsi és nagy céggel dolgoztak együtt. Az évek során sokat változott a PR szakma, előtérbe kerültek a közösségi média nyújtotta lehetőségek.

De mi is az a PR? Magának a rövidítésnek a jelentése Public Relations, magyarul “közönségkapcsolatok”. Egy vállalatnak a PR stratégiája határozza meg, hogyan kommunikál a külvilággal, és a dolgozóival (belső PR). A potenciális ügyfelekben (és a munkavállalókban) ezzel bizalmat épít a cég, a márka felé. Fontos viszont, hogy ez a stratégia következetes legyen, a beszélgetésben Szilvia erre hozott is egy friss Wizz Air példát.

Az epizódból kiderül, hogy egy olyan referenciákkal rendelkező cég, mint a Budapest Airport, Unilever, Versace vagy Epson, miért nem akar nagyra nőni, miért szeretne megmaradni családi vállalkozásnak.

Szilviával a www.vipr.hu oldalon tudjátok felvenni a kapcsolatot.

Itt is elérhető:

Itt kell feliratkozni, hogy ne maradj le az újdonságokról! 👇

További cikkek

Dropshipping vagy fulfillment?

Az e-kereskedelem rohamos fejlődésével egyre több vállalkozás választja a dropshipping vagy a fulfillment szolgáltatásokat a terméklogisztika terén. Mindkét modell lehetővé teszi, hogy a kereskedők a

Tovább »

5 lépés a sikeres vállalkozás felé

Sok ember vágya, hogy saját vállalkozásával önállóan dolgozhasson és hatékonyabban befolyásolhassa a saját életét és jövőjét. Azonban az új vállalkozás indítása nagy kockázattal és felelősséggel

Tovább »

Írj nekünk!