Szilvia 2006-ban még főállás mellett indította el a VIPR néven futó PR ügynökségét férjével, azóta rengeteg kicsi és nagy céggel dolgoztak együtt. Az évek során sokat változott a PR szakma, előtérbe kerültek a közösségi média nyújtotta lehetőségek.
De mi is az a PR? Magának a rövidítésnek a jelentése Public Relations, magyarul “közönségkapcsolatok”. Egy vállalatnak a PR stratégiája határozza meg, hogyan kommunikál a külvilággal, és a dolgozóival (belső PR). A potenciális ügyfelekben (és a munkavállalókban) ezzel bizalmat épít a cég, a márka felé. Fontos viszont, hogy ez a stratégia következetes legyen, a beszélgetésben Szilvia erre hozott is egy friss Wizz Air példát.
Az epizódból kiderül, hogy egy olyan referenciákkal rendelkező cég, mint a Budapest Airport, Unilever, Versace vagy Epson, miért nem akar nagyra nőni, miért szeretne megmaradni családi vállalkozásnak.
Szilviával a www.vipr.hu oldalon tudjátok felvenni a kapcsolatot.